Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
Αγαπητέ Αντώνη,
Για αυτά ακριβώς που γράφεις αντιδρώ με αυτόν τον τρόπο για την Κανά. Φαντάζομαι ότι εγώ και εσύ είμαστε κοντά ηλικιακά και ενδεχομένως να παρακολουθούσες και εσύ το Σωκράτη, τη Μελίνα και τον Θανάση στις πρώτες εμφανίσεις τους στην Αθήνα όπου το περιβάλλον ήταν αρκετά οικογενειακό. Επειδή ακριβώς η Μελίνα δήλωσε αυτά τα πράγματα που αναφέρεις πριν από τρία χρόνια και τώρα που ξαφνικά τραγουδά με Γλυκερία και Μητροπάνο αναφέρεται στον Σωκράτη και στον Θανάση λέγοντας \"Αυτοί οι κύριοι\" και τα υπόλοιπα που παρέθεσα, γι´αυτό και η αντίδραση μου. Η δήλωση που έγραψα είναι του φετινού Ιουνίου, και έγινε εκ του ασφαλούς μετά από \"επιτυχημένες\" χειμερινές εμφανίσεις με γνωστά ονόματα, τον Μακεδόνα, την Γλυκερία κ.α., βόλτα σε όλες τις Σαββατιάτικες εκπομπές της τηλεόρασης και αφού είχε κανονίσει τις καλοκαιρινές της εμφανίσεις με τον Μητροπάνο. Θα το θεωρούσα λογικό αν η Κανά εξέφραζε ενστάσεις επί του περιεχομένου και έλεγε ότι δεν μπορεί πλέον να συναργάζεται με τον Θανάση γιατί δεν την αφορά η μουσική που κάνει και η \"στροφή\" του σε άλλη κατεύθυνση. ¼μως να μιλάει με αυτόν τον τρόπο με μόνο επιχείρημα ότι δεν της δίνουν τραγούδια το θεωρώ απαράδεκτο. Πως θα σου φαινότανε αν έκανε το ίδιο ο Μακεδόνας για τον Κραουνάκη που τον έβγαλε στην δισκογραφία πριν απο περίπου 20 χρόνια με εκείνο τον καταπληκτικό δίσκο (Δεν έχω ιδέα)? Ή ακόμα χειρότερα, πως θα σου φαινόταν αν ο Μητροπάνος έβγαινε να κάνει τέτοιου τύπου δηλώσεις για τον Μούτση μετά τον \"Άγιο Φεβρουάριο\"?. Το να κάνει το κουμάντο της σαν επαγγελματίας και σαν μάνα είναι σεβαστό και θεμιτό. Αλλά το να δηλώνει ότι οι δουλειές που απογείωσαν την καριέρα της \"βρωμάνε μούχλα\", εμένα προσωπικά με εξαγριώνει. Εκτός αν εσένα οι δίσκοι \"Της μέρας και της νύχτας\", \"Της αγάπης γερακάρης\" και \"Λάφυρα\" σου μυρίζουν μούχλα. Με αυτή την έννοια, τα τραγούδια των τριάντα & σαράντα ετών που τραγούδισε εκ των υστέρων στο Juke Box τι μυρίζουν? Για τις δηλώσεις λοιπόν που έκανε πριν από τρία χρόνια, να της βγάλουμε το καπέλο, αλλά για τις δηλώσεις που έκανε φέτος, επαναλαμβάνω εκ του ασφαλούς , εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κάνω το ίδιο. Οι επιλογές της θα γίνονται και από μένα απόλυτα σεβαστές. Φυσικά, δεν είπα ότι επειδή δεν της δίνουν τραγούδια ο Σωκράτης και ο Θανάσης θα πρέπει εκείνη να αποσυρθεί από την ελληνική μουσική σκηνή και να αλλάξει επάγγελμα. Αλλά θεωρώ ότι είναι μεγάλη \"αχαριστία\" από μέρους της να χαρακτηρίζει δημιουργούς σαν τον Σωκράτη και τον Θανάση \"μουχλιασμένους\" και αν θες να στο πω και πιο χοντρά θεωρώ την δήλωση της επιτηδευμένη. Βγήκε και τα δήλωσε όλα αυτά τη στιγμή που άρχιζαν οι καλοκαιρινές συναυλίες όλων. Αυτό κι αν είναι απαράδεκτο .......... Εσύ δηλαδή στον αγώνα σου για το μεγάλωμα των παιδιών σου πατάς επί πτωμάτων? Και με την ίδια έννοια, ο Σωκράτης και ο Θανάσης δεν έχουν παιδιά? Δηλαδή \"άλλη καμιά δεν γέννησε, μον´ η Μαριώ το Γιάννη\"? Υ.Γ.: ¼σο για τις ερμηνείες που μου αναφέρεις, εγώ προσωπικά προτιμώ και τον Μάλαμα και τον Παπακωνσταντίνου σε ερμηνείες των τραγουδιών τους και τα περισσότερα τραγούδια τους τα έχω ακούσει πρώτα live από τους ίδιους και έπειτα στην δισκογραφία από την Κανά. Θεωρώ ότι οι ίδιοι μεταφέρουν με την ερμηνεία τους όλο το μεγαλείο του τραγουδιού γιατί αναβλύζει απευθείας από την πηγή που το γέννησε. Δεν είναι το ίδιο φίλε Αντώνη να τρως το σύκο απ´τη συκιά με το να το τρως από το καλάθι. Άμα έχεις γευτεί την πρώτη εμπειρία, η δεύτερη δεν υπάρχει περίπτωση να σε ικανοποιήσει. Και εγώ, ως γνήσια επαρχιοτοπούλα, και κάτοχος ενός γκρεμναριού γεμάτου συκές, δεν αναζητώ ποτέ την έκσταση στο καλάθι................ |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Να λοιπον που πιασαμε ενα θεμα το οποιο θεωρειται \"taboo\" :
Η Μελινα πριν κανει δηλωσεις περι μουχλας ειχε εκφρασει παραπονα για το οτι \"ενω ο κοσμος θελει να μας δει , ο Θανασης και ο Σωκρατης με αποφευγουν\" . Αυτο που γνωριζω σιγουρα ειναι το οτι ειχαν διαφωνησει με την επιλογη της να τραγουδα κομματια τους σε προγραμμα οπου παιζει \"μπασταρδεμα\" . Αμα βρω link απο τη συγκεκριμενη συνεντευξη θα το παραθεσω αργοτερα . Πρόπερσι ήμασταν εγώ και ο Σωκράτης καλεσμένοι του Θανάση για μια κοινή συναυλία. Δεν βρεθήκαμε επί σκηνής μαζί ούτε μια στιγμή. Εγώ ένιωσα άσχημα εκεί. ¸βλεπα τον κόσμο που φώναζε με τόση μεγάλη θέρμη και μας ζητούσε περισσότερα τραγούδια από αυτά που είχαμε κάνει μαζί και στεναχωριόμουν. Το ίδιο είχε γίνει και στις δύο συναυλίες του Σωκράτη ένα χρόνο νωρίτερα. Επιπλεον , συμφωνω και επαυξανω με την εκπληκτικη απαντηση του Αντωνη : Ενταξει , καταλαβαινω οτι πολλοι απο εσας θα θελατε αν ειχατε την ευκαιρια να πεταξετε τη Μελινα στον γκρεμο , αλλα μην παραβλεπετε το οτι εχει βγαλει καποιες δισκαρες . Βλεπε \"Αρωματα αντι για ναφθαλινη\" , οπως και το προσφατο \"Φεγγει Αλλιωτικα\" . Απ' την αλλη , αν ισχυριζεται πως ο \"Γερακαρης\" (ΜΑΚΡΑΝ ο καλυτερος δισκος του Θαναση κατ' εμε) μυριζει μουχλα , ενταξει , αντιλαμβανομαι πολλα . Δε θα επεκταθω ομως γιατι το forum δεν ειναι της Τατιανας , ουτε κανουμε \"κοινωνικη κριτικη\" Κλεινοντας , ευχομαι καπου , καπως , καποτε να ξαναδουμε την \"Αγια Τριαδα\" επι σκηνης . |
Βάλε φωτιά στα ρούχα σου, και κέρνα μας απ' τα αμπάρια σου κρασί βαλσαμωμένο. Κόκκινο, κεντημένο με σταυροβελονιά. Απόψε, και για πάντα.
Hey, ho : ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
http://www.geocities.com/kanamelina/sinenteuxis/sinenteuxi_15_metro.doc
Αυτό είναι το link.Είναι η συνέντευξη στο ΜΕΤΡΟ το Φεβρουάριο του 2004.Λέει διάφορα και πολλά.Πρότασή μου είναι να σταθούμε με σεβασμό απέναντι σε όσα έχουμε ακούσει από τη Μελίνα και μας έχουν -ή έστω μας είχαν- αφήσει με το στόμα ανοιχτό.Και αναφέρομαι σε τραγούδια και όχι σε συνεντεύξεις. Ανήκω κι εγώ σε αυτούς που θεωρούν την πορεία της φθίνουσα τον τελευταίο καιρό.Θα αρκεστώ όμως στο να την παρακολουθώ με επιφύλαξη και δεν θα ασχοληθώ με τα υπόλοιπα. -Ακούω Γερακάρη όση ώρα γράφω αυτό το post.Είμαστε σοβαροί;;Ασχολούμαστε με φτηνά πράγματα νομίζω..Η φωνή της με ταξιδεύει άσχετα με το τι λέει στα περιοδικά.Αυτά.- |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
noa6064 έγραψε:
-Ακούω Γερακάρη όση ώρα γράφω αυτό το post.Είμαστε σοβαροί;;Ασχολούμαστε με φτηνά πράγματα νομίζω..Η φωνή της με ταξιδεύει άσχετα με το τι λέει στα περιοδικά.Αυτά.-[/quote] Οντως : Η εμπαθεια κατα της Μελινας ειναι διαχυτη σε αυτο το forum Οσο για τον Γερακαρη , ξερεις την γνωμη μου |
Βάλε φωτιά στα ρούχα σου, και κέρνα μας απ' τα αμπάρια σου κρασί βαλσαμωμένο. Κόκκινο, κεντημένο με σταυροβελονιά. Απόψε, και για πάντα.
Hey, ho : ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Σκιπίωνας έγραψε:
noa6064 έγραψε: -Ακούω Γερακάρη όση ώρα γράφω αυτό το post.Είμαστε σοβαροί;;Ασχολούμαστε με φτηνά πράγματα νομίζω..Η φωνή της με ταξιδεύει άσχετα με το τι λέει στα περιοδικά.Αυτά.- Οντως : Η εμπαθεια κατα της Μελινας ειναι διαχυτη σε αυτο το forum Οσο για τον Γερακαρη , ξερεις την γνωμη μου [/quote] Θεωρώ ότι ο καθείς από εμάς ακούει μουσική καθαρά για την προσωπική του ικανοποίηση και δεν στηρίζει καλλιτέχνες από φιλανθρωπία (ας πούμε για να τους βοηθήσει να μεγαλώσουν τα παιδιά τους). Δεν θα αμφισβητήσω τις φωνητικές ικανότητες της Κανά. Με την γαϊδουροφωνάρα που έχω, πως θα μπορούσα άλλωστε. Απλώς λέω ότι εμένα δεν μου φτάνει μόνο αυτό για να αισθανθώ σεβασμό για τον καλλιτέχνη και να φτάσω στην προσωπική ικανοποίηση ακολουθώντας την πορεία του. ¸χω την απαίτηση όλες του οι δραστηριότητες να είναι σε πλήρη συνέπεια με την τέχνη που διατείνεται ότι πρεσβεύει. Αν δεν συμβαίνει αυτό, έχω μεν όλη την πνευματική διαύγεια να του αναγνωρίσω το φυσικό ταλέντο του, αλλά δεν μπορώ να του αναγνωρίσω ψυχή και έτσι αυτόματα στην καρδιά και την συνείδηση μου τον διαγράφω. Αυτό είναι το δράμα μου και έτσι έχω καταντήσει να ακούω ολίγους από τους ζώντες και πλήθος άλλων που βρίσκονται πια στην απέναντι όχθη του Αχέροντα. Μέχρι τώρα πίστευα ότι για να ξεπεράσεις τέτοιου τύπου κολλήματα, πρέπει να δουλέψεις πολύ με τον εαυτό σου, να φτάσεις σε άλλα επίπεδα. Θεωρούσα λοιπόν λογικό, ως κοινός και καθημερινός άνθρωπος που είμαι, να με επηρεάζουν τέτοια πράγματα και να μην με αφήνουν να αποστασιοποιηθώ. Διαβάζοντας όμως όσα γράφτηκαν στο forum διαπίστωσα ότι όλοι εσείς τα έχετε ήδη ξεπεράσει και μπορείτε άνετα να «ταξιδεύετε» με μια ερμηνεία, αποστασιοποιημένοι από οποιοδήποτε άλλο background. Μπράβο σας, και στα δικά μου, γιατί ομολογώ ότι «έχω αρχίσει να αισθάνομαι λίγο φρικιό». |
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Γεια σας και πάλι από τη Χίο και από το ... σούπερ πλημμυρισμένο μου σπίτι, το οποίο και εγκαταλείπω αύριο για να μετακομίσω. Ας είναι καλά αυτό το καινούριο πανέμορφο και ατμοσφαιρικότατο - προπαντός - CD του Διφώνου, το οποίο ακούω αυτή τη στιγμή ενώ οι σφουγκαρίστρες εδώ δίπλα ... αγκομαχάνε. Αγχωμένος και στεναχωρημένος από την κατάσταση του σπιτιού, αυτό το CD ήρθε σαν από μηχανής θεός και χρησιμοποίησε σαν ... εκκύκλημα το μηχανάκι του CD - player.
Λοιπόν, Μαρίνα, νομίζω πως θες ... παρηγοριές. Λες να φταίει το γεγονός πως οι περισσότεροι άντρες που ακούγαμε Μελίνα σχολιάζαμε ματαξύ μας (όχι στο Forum) πως είναι πολύ ... ερωτεύσιμη γυναίκα; Ξέρω κι εγώ; Μπορεί να φταίει κι αυτό ... άντρες είμαστε ... άντε χαμογέλα... Πριν από μερικούς μήνες είχα γράψει σε ένα άλλο Post ότι όταν ένας καλλιτέχνης, ας πούμε, ξεπέφτει στα μάτια μας δεν φταίει ο ίδιος. ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ. Ο καλλιτέχνης δεν είναι παρά ένας άνθρωπος. Πόσα δεν ακούστηκαν και γράφτηκαν, για Θοδωράκη, Σαββόπουλο, Τσακνή, Θ. Αγγελόπουλο, Σεφέρη, Ελύτη, Καζάκο, Μιγκ Τζάγκερ, Νηλ Γιανγκ, Μπόνο, Ουμπέρτο ¸κο (οι 3 τελευταίοι στήριξαν και τους βομβαρδισμούς στο Κόσοβο). Αλλά και για άλλους πολλούς ων ουκ έστιν αριθμός. (Να σου θυμίσω ότι ο συχωρεμένος ο \"βασιλιάς\" Βαμβακάρης ήταν πολιτικά ... με το βασιλιά; - ναι, αυτός ο λούμπεν επαναστάτης του ρεμπέτικου αλλά και της ρεμπέτικης ζωής). Ε, και; Τι θα πεις λοιπόν, αν αύριο, για τους χ, ψ λόγους, λέμε τώρα, εμφανιστεί και ο Θανάσης να την κάνει γυριστή; Και ο Θανάσης άνθρωπος είναι, τουλάχιστον σύμφωνα με τις ισχύουσες θεωρίες της Δύσης. Γιατί αν αρχίσουμε να φιλοσοφούμε με τις φιλοσοφίες που μας προτείνει ο Θανάσης μέσα από τα τραγούδια του, τις οποίες και υιοθετώ σε μεγάλο βαθμό (σημειωτέον ότι και οι σύγχρονες θεωρίες της Φυσικής προς τα εκεί ρέπουν, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα) τότε θα αναιρέσουμε το τι είναι ο άνθρωπος και τι όχι. Δες όμως προς το παρόν, τον κάθε άνθρωπο με τις αδυναμίες του και μην κρίνεις μόνο από αυτούς τους καλλιτέχνες που έφυγαν νωρίς (Νταντωνάκη, Σιδηρόπουλο, Άσιμο, Ξυλούρη, Τζόνυ Ρότεν κ.λ.π.) και είναι όπως λες στην άλλη μεριά του Αχέροντα και τους θαυμάζεις. Δε λέω υπάρχουν κι αυτοί που φεύγουν στα γεράματα με το κεφάλι ψηλά (Βασίλης Διαμαντόπουλος, Σαπφώ Νοταρά - θυμήθηκα ηθοποιούς, Σ. Μπέλλου κ.λ.π.)... Αλλά, εν τέλει, τι είμαστε εμείς για να τους κρίνουμε και - προπαντός - να τους δικάσουμε στην πυρά; Οι αξιακές μας θέσεις αλλάζουν γιατί αλλάζει κάθε μέρα η ζωή μας. (Ίσως γνωρίζεις,για παράδειγμα, ότι τα τελευταία χρόνια δεν χαίρει άκρας υγείας η Μελίνα ... γνωρίζεις γιατί; φαντάζομαι πως γνωρίζεις...) Δεν ξέρεις, λοιπόν, αύριο τι σου ξημερώνει και πώς θα αντιδράσεις. Κράτα μια πισινή... Ψάξε ξανά την ουσία στους στίχους Θανάση, δες τα πράγματα, ολιστικά, όπως μας προτείνει, χωρίς υλιστικές αποτιμήσεις και προκαταλήψεις. Θυμίσου: \"υπάρχει μία θέση του ουρανού όπου θα πάω σαν γίνω σκόνη αστρική - για εκεί σας κλείνω ραντεβού\" Εύχομαι σε όλους καλό και - προπαντός - ... στεγνό βράδυ. Τα σέβη μου |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: